Раз. |
ТЕМА ЗА ОБРАДУ |
МАТЕРИЈАЛ |
ПРОДУКТИ РАДА И ИСХОДИ |
РЕАЛИЗАТОР |
ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
1 |
Недеља лепих порука; Шта је правда, а шта неправда ( у свакодневном школском животу) |
Хамер, фотоапарат, фломастери, стикери; Унапред припремљена ситуација ( 1-2) које стављају дете у позицију да чини или трпи непрваду |
-Пано и фотографије - групне; Јасно уочавање ситуација у школи на које треба реаговати; Кроз пример из школсог живота продискутовати о ситуацијама у којима има неправде; Шта би било праведно; 3 одељенска правила која проистичу из анализиране ситуације |
Учитељ, ОЗ, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
2 |
Како помоћи другу у невољи |
Хамер, фотоапарат, Фломастери, стикери; Унапред припремљена ситуација ( 1-2) у којима се препознаје вршњачко насиље |
Пано и фотографије - групне; Јасно уочавање ситуација у школи на које треба реаговати и правилно поступити; Кроз пример из школсог живота продискутовати о ситуацијама у којима има насиља ( било које врсте); како се осећа онај који трпи; Како помоћи другу у невољи |
Учитељ, ОЗ, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
3 |
Потребе и жеље |
Радионица из приручника „Како можемо заједно“ 33.страна ( листа потреба и жеља); Маказе, лепак, стикери, фотоапарат; Материјал за израду беџа |
Циљ радионице је да деца уоче разлику између потреба и жеља; Да се на потребама заснивају права ( Дечја права); стицање знања да су права оно што свако треба да има; Развијање осетљивости за потребе и жеље других чланова групе -Да се ученици упознају са неколико дечјих права |
Учитељ, ОЗ, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
4 |
Анализа анкете о заступљености насиља у ОЗ |
Пано са уоченим проблемима/решењима Хамер, фломастери, фотоапарат; Приручник Како можемо заједно ( картице дечијих права |
Ученици треба да уоче реалне проблеме у ОЗ; -Да неаведу ситуације из школског живота у односу на спроведену анкету, да препознају кос у најчешће жртве у ОЗ, а ко су они који су склони насиљу - да се договоре о понашанју и правилима за некршење Дечијих права ( са картица дечијих права пронаћи најугроженије...) |
Учитељ, ОЗ, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
5 |
Анализа анкете о заступљености насиља у ОЗ |
Пано са уоченим проблемима/решењима Хамер, фломастери, фотоапарат; Приручник Како можемо заједно ( картице дечијих права |
Ученици треба да уоче реалне проблеме у ОЗ; -Да неаведу ситуације из школског живота у односу на спроведену анкету, да препознају кос у најчешће жртве у ОЗ, а ко су они који су склони насиљу - да се договоре о понашанју и правилима за некршење Дечијих права ( са картица дечијих права пронаћи најугроженије...) |
Учитељ, ОЗ, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
6 |
Ја на пустом острву |
Приручник Како можемо заједно, страна 41; Хамер, оловке, фломастери, фотоапарат |
Исход радионице је да ученици схвате да је увођење правила и закона за регулисање међуљудских односа неопходно, да уоче шта се све дешава/које су последице непоштовања правила, закона. Пано са правима које осмисле деца, документ како са децом треба поступати Продукт : пано |
Одељенске старешине, наставник грађанског васпитања, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
7 8 |
Род и пол, родне улоге, предрасуде и стереотипи |
Приручник за превенцију родно заснованог насиља, листићи са тврдњама, хамер |
Исход радионице: Пано са набројаним примерима предрасуда и стреотипа; Ученици треба да схвате да обрадом ове теме треба да спречимо мржњу према различитости, родно правно насиље, а да негујемо дух толеранције |
Одељенске старешине, наставниг грађанског васпитања, педагог |
Од 22.-26. фебруара 2021. године 26. фебруара 2021. год. ставити продукт рада на видљиво место ( учионица или хол школе) ради фотографисања и слања извештаја министарству ЧОС или час грађанског васпитања |
Координатор тима за превенцију насиља: Тања Балмазовић