Редни број |
Садржај рада |
Одељење |
Време |
Место |
Носиоци |
Трговина људима/децом Упознавање ученика са проблемом трговине људима, облицим а трговине и механизмима ланаца трговине. Начини врбовања |
5/1, 5/2 ( прва група) ( друга група) |
( 4. час) |
Дигитални кабинет |
Педагог, ОС |
|
Трговина људима/децом Упознавање ученика са проблемом трговине људима, облицим а трговине и механизмима ланаца трговине |
6/1 |
( 7. час)
|
Онлајн
|
Радмила ОС и педагог
|
|
Трговина људима/децом Упознавање ученика са проблемом трговине људима, облицим а трговине и механизмима ланаца трговине |
6/4, 6/3, 5/3,5/4 |
|
Учионица |
Педагог, ОС-е |
|
Препознавање елемената ланца трговине људима ( жртва, предатор, насилник/експлоататор). Радионица, обрада две приче |
7/1, 7/2 |
( 4. час)-прва група
Друга група ( 17. фебруар) |
Учионица
Учионица |
Педагог. ОС
Педагог |
|
5. |
Трговина људима, злостављање деце. Какао се постаје жртва, како се заштити.... Видови експлоатације деце ( електронски медији) |
Учионица |
Учитељи, педагог |
||
Препознавање елемената ланца трговине људима ( жртва, предатор, насилник/експлоататор). Радионица, обрада две приче |
8/1,8/2 |
ЧОС АЛибунар |
Учионица |
Педагог |
|
Препознавање елемената ланца трговине људима ( жртва, предатор, насилник/експлоататор). Радионица, обрада две приче |
8/3,8/4 |
По распореду часова кад је ЧОС ( Селеуш) |
Учионица |
Одељенске старешине |
План и програм превенције трговине људима и децом Featured
План и програм превенције трговине људима и децом ( јануаар/ фебруар 2021. )
- КАЛЕНДАР РАДА
- ЗВОНО
- НАЈНОВИЈЕ
- НАЈЧИТАНИЈЕ